már
27

Majdnem hétvége

| Szerző: Babek | 10:13 pm

Eddig viszonylag fegyelmezetten nyomtuk ezt a karantén dolgot: felkeltünk időben (khm, jó, ez relatív), reggeliztünk, a gyerekek gyerektornáztak, aztán online órák-tanulás anyával, közben ebédfőzés, rollerrel ebédszállítás, majd ebéd, kis pihenés, séta, kb egy óra szabadidő, esti gerinctorna anyával, vacsora, fürdés, Rumini¹, alvás. 

Mára viszont szétestünk: Pöttömke 3/4 6-kor kelt, Isten tudja miért, aztán a reggel is nehezen indult (Picur bőgve kelt, hogy ne legyen reggel!), aztán én főztem és közben tanulni próbáltunk (nem túl hatékonyan), majd Picur Skype órán volt és felelni próbált, de nem sikerült neki, ezért délután próbálkozhatott újra, ezért az ebédszállítás kettőnkre maradt Pöttömmel ,de egyébként is csak leves volt, mert én délelőtt még online értekeztem és persze Nagypapával is összevesztem az otthon-maradás értelmezése kapcsán (pedig tudjuk, hogy ha kimentél az ajtón, akkor nem vagy otthon) és aztán hazamentünk és leves utánra főztem nem finom tortellinit és ebben annyira elfáradtunk, hogy én ledőltem a kanapéra és csak 5-kor ébredtem. Pöttöm fél hatkor. Picur szerintem egész nap kómában nyomta, Maczkó kitartott és csak kb este 7-kor aludt el egy órára. Mondanom se kell, hogy senki sem sétált, se nem tornázott, viszont tévét azt néztünk sokat.

Mondjuk legalább este sikerült összekapcsolni online az egész Maczkó családot.

Pedig össze kell szednünk magunkat, mert a hétvégén ki kell derítenem, hogy kinek mi az angol leckéje (ezt csak akkor látom, ha diákként vagyok bejelentkezve a Krétára, de Pöttömnél nincs csak szülői elérésem) és hogy pontosan mire gondolt a rajztanár, amikor kiadta a feladatokat (a segítségként feltöltött file-kat akkor látom, ha diákként jelentkezem be, lásd fenti problémát) és hogy hogyan is fognak Picurék dolgozatot írni és ehhez kell-e vennünk egy nyomtatót. 

 

¹Most, hogy írok, felmerült bennem, hogy lehet, hogy az a baj, hogy befejeztük a Ruminit? Valamiféle fordított kártyavárként az este kiürülése bedöntötte a napunkat? Vagy így már nem is érdemes végigtolni a napunkat?² Vagy meghülyültem a karanténban? 

²Persze, erre viszonylag jó megoldást jelentene, ha megrendelnénk a következő (4) kötet Ruminit, de én arra jutottam, hogy most csak a legszükségesebbeket fogom vásárolni és hát, eddig az derült ki, hogy az élelmiszeren és néhány higiéniai terméken, meg néhány új cipőn kívül túl sok szükséges dolog nincs, hiszen még olvasatlan gyerekkönyvünk is van, kb. három karaténra való... mondjuk lehet, hogy újragondolom ezt a feltételezést és felveszem a Rumini köteteket az Xbox mellé a listámra mint túlélési szükségletet. Vagy levesszük onnan az XBoxokat is... 

A bejegyzés trackback címe:

https://babek.blog.hu/api/trackback/id/tr9715564934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása