nov
24

Beszédes rajzok

| Szerző: Babek | 11:49 pm

Mindig érdekelt, hogy mi mindent ki lehet hámozni egy gyerekrajzból, figyelem is Picur alkotásait, ez is egy kis ablak a lelkébe, ugye. Ebben a korban persze még nem is csak a rajz számít, hanem a kommentár, hogy mit akart rajzolni, hogy mit lát ő a valóságból, mi a világhoz a viszonya és hogyan helyezi el magát benne.

Ráadásul a sok nonfiguratív pacát kezdik felváltani a realista művészet, néha már én is kitalálom, hogy mit ábrázol egy-egy rajz, de ma nem voltam elég fantáziadús, a nagy fekete-piros izébe a legnagyobb igyekezettel sem sikerült beleképzelnem gyermekem lelkének rezdüléseit. Így megkérdeztem:

- Kicsikém, mi ez a szépséges rajz?

- Egy sonkaszeletelő.

 

Én sem röhögtem nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://babek.blog.hu/api/trackback/id/tr836930475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maczkó 2014.11.25. 00:24:35

Nem értem, hogy mi a probléma, ez a következménye, ha Anya Apára bízza a lányokat, hogy vásároljon be a piacon, ahol is 15 percig kellett a Sonkásnál sorban állni... Ettől persze még nem lett meg a kacsamell, ellenben Pöttöm folyamatos mutogatására bőszen szeletelték a gyerekeknek a kóstolót... Miközben Anya haja szépült...
süti beállítások módosítása