júl
14

Mindeközben

| Szerző: Babek | 12:48 pm

A Nagy Beszélgetések ideje alatt Pöttöm sem unatkozott, beszerzett egy puklit a homlokára, egy vágást a lábára és pár sebet és kék foltot a térdére. Ezen kívül megtanulta a "tabletta", a "hittan", a "körhinta" és a "politológus" szavakat ("Anya, Te tényleg politológus vagy?" - kérdezte hitetlenkedve, majd néhány napig furcsán méregetett). Illetve nővére nyomdokaiba lépve* bővített a BULI fogalmát, valahogy így:

Picur: Anya, ma este lemegyünk a buliba?

Pöttöm: A buliba? Hova? Az almádi bornapokra ünnepre?

Én: Ma nincs buli. Most Almádi napok vannak, de csak a hétvégén. Oda le tudunk menni.

Pöttöm: Hova? A bulibeva_portre.jpga? ... - elgondolkodik - A Budapest Bárra?

Én: Nem, nem lesz Budapest Bár. Almádik napok lesz a hétvégén.

Pöttöm: Nem lesz Budapest Bár, a buli? A hétvégén lesz?

Én: Nem lesz. Buli lesz.

Pöttöm: Buli? Hol?

Én: Itt, Almádiban. A hétvégén lesz Almádi napok, oda tudunk menni.

Pöttöm: Az a Borfesztivál?

Én: Nem, az majd később lesz. Most Almádi napok vannak.

Pöttöm: Ma? Ma vannak Almádi bornapok?

Én: Nem. Most egy olyan fesztivál van, amit Almádi napoknak hívnak. Hétvégén vannak koncertek. Majd később lesz Borfesztivál a strandnál, az minden nap lesz.

Pöttöm: Majd később lesz a buli? A Budapest Bár?

Picur (nagyon türelmetlenül): Nem lesz Budapest Bár! Nem érted?

Pöttöm: Nem lesz buli?

Én (megadóan): De lesz buli. Majd meglátjuk mi lesz, de tuti, hogy lesz zene, tánc, éneklés, jó lesz.

 

Pöttöm: Jó, akkor én a Stuccot éneklem majd.

Én és Picur kórusban: Jó, énekeld!

 

*Ha még emlékeztek a ló és a póni esetére

A bejegyzés trackback címe:

https://babek.blog.hu/api/trackback/id/tr548887296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"saját levében" · http://sajatleveben.blogspot.com 2016.07.20. 16:01:06

Az almádi ilyen-olyan napokat maguk az almádiak sem tudják követni. És ha még a füredi események is hozzákeverednek, akkor a fentihez hasonló párbeszédeket hallhatunk.
Egyébként hihetetlen hogy a kisebbik is milyen nagy már!
süti beállítások módosítása