jún
2

Önkritika

| Szerző: Babek | 11:46 pm

Jön, jön az egyéves beszámoló is (hosszú lesz! Képekkel! Stay tuned!), de addig is egy rövid önkritika: még terhesen beszéltem telefonon Nyuszifül anyukájával és kérdeztem, hogy a gyerkőc mit csinál, amíg mi beszélgetünk. Ő teljes nyugalommal azt felelte, hogy "Ó, a zoknikat pakolja ki a fiókból, legalább 15 percig jól el lesz". Bár nem mondtam semmit, magamban azt gondoltam, hogy na, az én gyerekem nem csinálhat majd ekkora felfordulást csak úgy.

Aztán megszületett Picur... először megtanult forogni... aztán kúszni... aztán mászni... most meg fiókot kihúzni és pakolászni...

Így ma reggel végre nyugodtan öltözhettem, míg Picur (aki ilyenkor erősen emlékeztet egy kismajomra) rendet rakott a csipeszek között :-)

https://www.youtube.com/watch?v=zN11aN056_8

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babek.blog.hu/api/trackback/id/tr32953056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása